سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محبوب ترین خدمات کلینیک های زیبایی

 

محبوب ترین خدماتی که در یک کلینیک پوست، مو و زیبایی به مراجعه کنندگان داده می شود شامل چه مواردی است؟ از آنجایی که حفظ زیبایی و جوانی امروزه بسیار مورد توجه و اهمیت است، مراجعه کنندگان عزیز همواره به دنبال بهترین و به روزترین خدمات زیبایی و درمانی می باشند. خدماتی که در یک کلینیک پوست، مو و زیبایی به مراجعه کنندگان داده می شود بسیار متنوع و متعدد می باشد در واقع برای هر مشکلی که برای پوست ما به وجود می آید راه حلی برای آن در علم پزشکی و کلینیک های پوست یافت می شود. مراکز زیبایی و درمانی همه تلاش خود را جهت رفع مشکلات طبیعی و غیرطبیعی پوست ما با به روزترین خدمات را به کار گرفته اند    .

انواع خدمات کلینیک پوست، مو و زیبایی

1    - پاکسازی پوست     (Peeling)

 

پاکسازی پوست از جمله خدمات مهم کلینک های پوست، مو و زیبایی جهت مراقبت از پوست می باشد. در روش پاکسازی پوست از بین بردن سلول های مرده ی پوست، پاکسازی پوست از هرگونه آلودگی و چربی های اضافی پوست، کمک به پوست در جهت خونرسانی، آبرسانی و تغذیه ی مورد نیاز پوست جهت حفظ شادابی و جوانی پوست از اهداف این روش می باشد.

2 - برداشتن خال با استفاده از دستگاه آر اف سرجیکال (RF)

 

برای براشتن خال های صورت در کلینیک های پوست، مو و زیبایی از دستگاه آراف سرجیکال استفاده می شود. در این روش که در کلینیک های معتبر و توسط پزشک متخصص انجام می شود یک نوع جراحی با امواج رادیویی با فرکانس بالا برای برش بافت پوست می باشد و در نهایت با ایجاد دمای پایین موجب محو شدن خال های پوستی می شود. از این روش برای برداشتن انواع خال ها، زائده های پوستی، زگیل ها، برآمدگی و توده های پوست کاربرد دارد.

3 - درمان آکنه و اسکارهای آکنه

 

در رابطه با درمان آکنه و اسکارهای آن که می توان گفت همه ی ما انسان ها در طول زندگی خود درگیر آن هستیم و خوب است بدانیم برای رفع آن ها درمان های بسیار موثری در مراکز زیبایی معتبر وجود دارد. آکنه های پوست به دلایل مختلف از جمله تغییرات هورمونی استفاده از مواد غذایی و خوراکی که در طول روز مصرف می کنیم به وجود می آیند. اسکارهای آکنه نیز به دلایل مختلف از جمله دست کاری کردن و کندن آکنه ها به صورت لک، جای جوش فرورفته و همچنین جای جوش برآمده به وجود می آید. روش های مختلفی برای درمان آکنه و جای اسکارهای آکنه وجود دارد از جمله درمان به وسیله لیزر، درم ابریژن، تزریق فیلر، میکرونیدلینگ و لایه بردار های شیمیایی می باشند.

4 - لیزر موهای زائد صورت

 

در این روش از لیزر برای از بین بردن موهای زائد استفاده می شود. به این صورت که با پرتوهای دستگاه لیزر با از بین بردن فولیکول های مو موجب قطع رشد مو در ناحیه ی تحت درمان می شود. لیزر موهای زائد از جمله خدمات این کلینیک هاست.

5 - تزریق چربی

 

تزریق چربی از مهم ترین روش های جوانسازی محسوب میشود. با گذشت زمان و افزایش سن نواحی مختلف صورت و بدن حجم خود را به دلیل از بین رفتن پروتئین های موجود در پوست از دست می دهد. در این روش پزشک متخصص با جمع آوری چربی های اضافی برخی از نواحی بدن مثل شکم، ران و باسن، طی فرآیندی آماده سازی آن و تزریق به ناحیه تحت درمان حجم از دست رفته ناحیه مورد نظر را به آن برمی گرداند.

6 - تزریق ژل (Fillet injection)

 

 یکی از پرطرفدارترین روش های رفع چین و چروک ها و جوانسازی پوست تزریق ژل می باشد. در این روش با تزریق ماده ژلاتین مانند به نواحی تحت درمان موجب برجسته کردن و حجیم کردن آن ناحیه می شود. کاربردهای این روش عبارتند از: رفع چین و چروک های اطراف چشم و پیشانی، حجم دادن به لب ها، گونه ها ، سینه و باسن، رفع تیرگی زیر چشم و لیفت ابرو.

7 - تزریق بوتاکس

 

در روش درمان تزریق بوتاکس که یک روش کم تهاجم است با تزریق سم بوتولونیوم نوع A به ناحیه تحت درمان موجب فلج شدن موقتی عضلات و در نهایت موجب از بین رفتن چین و چروک های پوست صورت می شود.

8 - مزوتراپی

 

مزوتراپی یک روش غیرتهاجمی است که در آن مواد مورد نیاز پوست از جمله انواع هورمون ها، آنزیم ها مواد معدنی، ویتامین ها، داروها و تمام مواد مورد نیاز پوست به لایه میانی آن تزریق می شود.

9 - میکرونیدلینگ

 

این روش یک درمان کم تهاجم جهت جوانسازی پوست، از بین بردن آکنه و اسکارهای آن، ترک ها و جراحت های پوستی می باشد. در این روش با تزریق سوزن های موجود در وسیله مخصوص آن به لایه میانی پوست با تحریک کلاژن سازی موجب سفتی و محکم شدن پوست می شود.

10 - لیفت با نخ

 

این روش به دلیل زمان بسیار کم انجام آن، هزینه و عوارض بسیار کم آن بسیار مورد توجه می باشد. در این روش به وسیله تزریق سوزن های بسیار کوچک از طریق بافت های نرم صورت به بافت زیرین پوست پوست را به سمت بالا کشیده و افتادگی پوست را برطرف می کند.

خواسته همه ما مسلماً دریافت خدمات از بهترین کلینیک پوست، مو و زیبایی است. به همین دلیل حتما باید به معتبر بودن مراکز درمانی و زیبایی توجه داشت تا به دنبال دریافت این خدمات به هیچ عنوان گرفتار عوارض جبران ناپذیر نشویم.