سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تزریق بوتاکس چیست، مزایا و معایب آن

 

 


تزریق بوتاکس در رشت

تزریق بوتاکس یکی از پرطرف‌دارترین روش‌های جوان‌سازی پوست در علم پزشکی است که کاربردهای زیبایی و درمانی بسیار زیادی دارد. بسیاری از افراد به‌دنبال انجام یک روش برای جوان‌تر کردن پوست خود و برطرف کردن عیوب پوستی خود به‌دنبال این روش رفته و تزریق بوتاکس را انجام می دهند   .

درواقع بیشترین کاربرد تزریق بوتاکس در از بین بردن چین‌وچروک و خطوط پوستی است. با گذشت زمان و افزایش سن پروتئین‌های موجود در پوست حجم خود را از دست داده پوست دچار شل شدن و افتادگی می‌شود و چین‌وچروک و خطوطی در پوست پدیدار می‌شود. همچنین بسیاری از قسمت‌های مختلف صورت که عضلات آن‌ها دارای حرکت است مثل اطراف چشم ها، پیشانی و اطراف دهان که در اثر خندیدن، اخم کردن، صحبت کردن و بسیاری از حرکات ارادی دیگر خطوط و چین‌وچروک پوست در نواحی و پرتحرک صورت پدیدار می‌شود.

در واقع ماده‌ای که در تزریق بوتاکس از آن استفاده می‌شود و به نواحی مختلف پوست تزریق می‌شود بوتولونیوم نوع آ نام دارد. در واقع این سم موجب فلج کردن عضلات مختلف صورت به‌طور موقتی می‌شود، عضلات با فلج شدن دیگر نمی‌توانند حرکت کنند درنتیجه چین‌وچروک و خطوطی هم در پوست ظاهر نمی‌شود.

سمی که در این روش از آن استفاده می‌شود به‌هیچ‌عنوان خطرناک و کشنده نیست، زیرا این سم زمانی خطرناک است که وارد گردش خون شود اما در تزریق بوتاکس بطور موضعی از آن تزریق می‌شود درنتیجه هیچ خطری برای افراد بدنبال نخواهد داشت.

کاربردهای زیبایی تزریق بوتاکس 

از بین بردن چین‌وچروک های پوست مثل چروک‌های پنجه کلاغی دور چشم، محو کردن خطوط پوست مثل خط اخم، خطوط پیشانی و خطوط شعاعی دور لب، بالا بردن گوشه‌های لب، بالا بردن دم ابرو، بالا بردن نوک بینی و از بین بردن چروک‌های گردن از جمله کاربردهای زیبایی تزریق بوتاکس می‌باشد.

کاربردهای درمانی تزریق بوتاکس 

تزریق بوتاکس علاوه‌بر کاربردهای زیبایی کاربردهای درمانی بسیار زیادی نیز در علم پزشکی دارد که ازجمله آن‌ها می‌توان به برطرف کردن افتادگی پلک، پرش عضلات چشم یا پریدن پلک، اسپاسم عضلات گردن، میگرن مزمن، برخی از اختلالات عصبی مثل فلج مغزی، مثانه بیش‌فعال و پرکار، تعریق بیش‌ازحد اشاره کرد.

معایب تزریق بوتاکس 

از عوارض و معایب تزریق بوتاکس می‌توان به سردرد، افتادگی پلک، علائمی مشابه سرماخوردگی، عدم تقارن و ایجاد دوبینی اشاره کرد.

مزایای تزریق بوتاکس 

زیباسازی و جوان‌سازی پوست صورت، پیشگیری از به وجود آمدن چین‌وچروک و خطوط پوستی، ایمنی و بی‌خطر بودن آن، درمان بسیاری از بیماری‌ها، برطرف کردن تعرق کف دست‌ها و زیر بغل

تزریق چربی 

تزریق چربی از دیگر روش‌های جوان‌سازی پوست است که امروزه بسیار پرکاربرد و پرطرف‌دار می‌باشد.

این روش جوان‌سازی پوست نیز برای برطرف کردن حجم ازدست‌رفته نواحی مختلف صورت و بدن انجام می‌شود. درواقع نواحی مختلف صورت و بدن با پیر شدن و از دست دادن حجم خود دچار افتادگی می‌شوند تزریق چربی این مشکلات را به‌آسانی برطرف کرده و حجم ازدست‌رفته نواحی مختلف صورت و بدن را برمی‌گرداند.

چربی که در این روش به نواحی تحت درمان تزریق می‌شود از چربی بدن خود بیمار می‌باشد درنتیجه حساسیت و مشکلی برای افراد به وجود نمی‌آورد.

کاربردهای تزریق چربی

از بین بردن چین‌وچروک‌ها و خطوط پوست، افزایش حجم لب‌ها، فرم دهی به گونه‌ها، لاغری ناحیه شقیقه، برگرداندن حجم از بین رفته پشت دست‌ها، پر کردن فرورفتگی‌های پوستی، زاویه سازی صورت، افزایش سایز و حجم سینه‌ها، باسن و ران‌ها

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر امامی سیگارودی در رشت با ارائه بهترین روش‌های جوان‌سازی پوست در خدمت مراجعه‌کنندگان خود می‌باشد.

در این مرکز زیبایی معتبر تمامی روش‌ها توسط پزشک متخصص و ماهر به‌وسیله‌ی بهترین و بروزترین دستگاه‌ها انجام می‌شود.

پس همین الان با شماره‌تلفن‌های ما تماس بگیرید و اقدام به رزرو نوبت نمایید.